.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سریال پایتخت داد آيت الله طبرسي را هم درآورد !!
آنها ما را مسخره مي کنند، ما از آنها تشکر و دست مریزاد مي گوئیم!
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با کنایه از سریال پایتخت ٣ که هم اکنون در رسانه ملی در حال پخش است، اظهار داشت: فعالیت فرهنگی این نیست که بگوییم زمین شالیزاری خود را بفروشیم و اتومبیل‌شاسی بلند بخریم و آنها ما را مسخره مي کنند و ما از آنها تشکر مي کنیم و به آنها دست مریزاد مي گوئیم
آنها ما را مسخره مي کنند، ما از آنها تشکر و دست مریزاد مي گوئیم!

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این نکته که شعار فرهنگ و اقتصاد، عزم ملی و مدیریت جهادی مقام معظم رهبری باید به عنوان رساله عملیه مد نظر مسوولان باشد ،گفت: مدیران وعده بی مورد مرتبط با شعار سال به مردم ندهند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی امروز در افتتاح نمایشگاه تجسمی فاطمیه ساری با موضوع فصل بیعت با علی (ع) در میدان فرح آباد ساری اظهار داشت : ایام نوروز امسال متقارن است با ایام فاطمیه و همه ما ضمن بزرگداشت و حفظ حرمت این ایام باید سنت دید و بازدید و صله ارحام را نیز بجا آوریم.

وی با تاکید مجدد بر این نکته که باید منویات مقام معظم رهبری در قالب شعار سال اجرایی و عملیاتی شود، بیان داشت: لازم است در استانداری مازندران ستادی متشکل از دستگاه‌های اجرایی و زیرساختی تشکیل شود تا کارهای استان به دور از بروکراسی اداری و وعده و عیدها اجرایی شود. همانطور که استاندار مازندران در ماه‌های اخیر بحران غرب استان را به درستی کاهش دادند برای تحقق شعار رهبری و از بین بردن تحریم‌ها تلاش وافری داشته باشند.

آیت الله طبرسی  با اشاره بر اینکه مردم ولایتمدار مازندران ضمن صله‌رحم در ایام نوروز باید حرمت عزاداری ایام فاطمیه را نگه‌داشته باشند، افزود: عید نوروز زنده شدن طبیعت است و این ایام متعلق به تمام جهان است. زنده شدن زمین نشان از معاد است که می‌توان از این نشانه‌های خداوند برای رستگاری بهره جست.

امام جمعه مرکز مازندران برپایی نمایشگاه فاطمیه را فراتر از یک فعالیت فرهنگی دانست و گفت: این نمایشگاه حقیقت‌گاهی است که در مرکز مازندران ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با کنایه از سریال پایتخت سه که هم اکنون در رسانه ملی در حال پخش است، اظهار داشت: فعالیت فرهنگی این نیست که بگوییم زمین شالیزاری خود را بفروشیم و اتومبیل‌شاسی بلند بخریم و آنها  ما را مسخره کنند و ما از آنها تشکر کنیم و به آنها دست مریزاد بگوئیم. فعالیت‌های فرهنگی باید فاخر باشد.

آیت الله طبرسی ضمن قدردانی از شهردارو اعضا شورای شهر ساری  تاکید کرد: برپایی نمایشگاه فاطمی  در مرکز استان اولین فعالیت فرهنگی سال جدید است که برای برپایی این نمایشگاه تمام توان به کار گرفته شده است تا در راستای تحقق منویات رهبری و شعار فرهنگ امسال یک حقیقت دینی ومذهبی به نمایش گذاشته شود.

ربیع فلاح استاندار مازندران نیز در این مراسم ، نمایشگاه تجسمی فاطمیه را یک فعالیت فرهنگی دینی فاخر دانست و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری فرهنگ بالاتر از اقتصاد است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی آحاد مردم به ویژه مسولان باید فرمان رهبری را در حوزه فرهنگ و اقتصاد مورد توجه جدی قرار بدهند، اظهار داشت: استانداری دست نیاز برای اجرای فعالیت های فرهنگی مروتبط با اعتقادات دینی و سنتی دراز می کند.

وی به مشکلات و چالش های اقتصادی مازندران اشاره کرد و بیان داشت: با تبیین برنامه ها، سال 93 ،سال شکوفایی اقتصاد استان نیز خواهد بود.

نمایشگاه تجسمی فاطمیه تا بیستم فروردین دایر است و شهروندان علاقمند به ویژه مسافران و گردشگران می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

 



 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : پایتخت ۳
نظرات خوانندگان :

عمار سید علی 6 فروردين 1393
احسنت به این روحیه انقلابی حاج اقا طبرسی بی شک ایشان يار رهبری در استان هستند .
نا شناس 6 فروردين 1393
خدایاعاقبت همه ماراختم بخیرکن/اگه واقعاهدف این کارگردان عزیزوبازیگران این سریال به سخره گرفتن مامردم مازندران است پس چرااکثربازیگران ازصدا وسیما مازندران دراین سریالحضوردارند؟پس خودمون داریم خودمون ومسخره میکنیم .آقایان بخاطراینکه این تیم همراهی کنندودرشبکه ملی تصویرشون پخش بشه وهم پول خوبی ازتهیه کننده بگیرند حاضرشدندکه ما موردتمسخر قراربگیریم. من ازبیگانگان هرگزننالم /که هرچه کردبامن آشناکرد
محمدرضا ج 6 فروردين 1393
سلام حاج آقا:لطفا به جای انتقاد از یه سریال به وضع جامعه انتقادکنیدبنده دارای تحصیلات کارشناسی ارشد هستم ازدانشگاه تبریزولی 2ساله که بیکارم وکارگری هم بعدازعید نیست که بکنم اینها انتقاد داره اینها اعتراض داره آقای طبرسی،چطور شما برای یه سریال این همه انتقاد میکنیدبرخی نمایندگان اعتراض میکنن. اما برای اشتغال جوانان چیزی بیان نمیکنید.واقعا یه سریال اینقدر از آینده جوانان برایتان مهم تره؟؟؟
ببخشید حاج آقا ازانتقاد یه جوان همشهری تان.متشکرم شمال نیوز
نا شناس 6 فروردين 1393
از نمایندگان خیلی محترم ساری بپرسید......
نا شناس 6 فروردين 1393
من از سرداران و ده هزار شهيد استان و همه ي بچه هاي جانباز استان معذرت ميخوام.هرجا كه صحبت شجاعت و جان هست مازندران اوله.واقعا برا نماينده ساري اقاي شجاعي متاسفم كه برا پست ومقام دو روزه دنيا چشم رو خيلي مسائل گذاشته و گريه مادر شهيد و دراورده.درود بر غيرت لرها درود
نا شناس 6 فروردين 1393
آخ کدوم مازندرانیو دیدی زمین شالیزاریشو بفروشه بره ماشین شاسی بلند بخره خود رهبر هم فرمودند توهین به فرهنگحرام است رییس صدا سیما با شما هستم داری چیکار میکنی نمیبینی خداییش مازندران مظلومه اون از اون ور که مازندرانو دارن خالی میکنن کسی حرفی نمیزنه تازگی ها هم میخواستن سواد کوه هم بگیرن آیت الله طبرسی اجازه نداد
نا شناس 6 فروردين 1393
شمال نیوز دمت گرم

من فقط اصلیتم مازندرانیه و تهران زندگی میکنم. واقعا حالم از این سریال آشغال بهم میخوره. منبعد هر مازندرانی که تو ایران سفر کنه مورد تمسخر قرار خواهد گرفت.

مردم و لهجه مازندرانی ها را مسخره کرده

کشتی و کشتی گیرا رو مسخره کرده

قهرمانان ملی ( بهبود و ... ) رو مسخره کرده

هر چی آدم غیر نرمال وجود داره تو سریال لهجه اش مازندرانی است و مسولین و آدم های متفکر و ... فارس هستند

واقعا متاسفم
نا شناس 6 فروردين 1393
بجای این حرفها جلوی برنامه های مضحک و تمسخرآمیز شبکه استانی را بگیرید که هزاران برابر بیشتر از سریال پایتخت به فرهنگ و آداب این سرزمین ضربه وارد میسازند بخدا برنامه های آقانوروز و سات خش و دوبله محلی و دیگر برنامه های محلی شبکه طبرستان به مراتب زشت تر و بدتر از این سریال است وبدون تعارف سریال پایتخت میلیونها بار شرف دارد بر برنامه های سخیف و بی محتوا و مسخ کننده برنامه های محلی در شبکه استانی
نا شناس 6 فروردين 1393
وقتی خودمان در شبکه استانی به دست عده ای بی سواد و منفعت طلب با برنامه هایی از طریق سات خش (ساعت خوش)و آقا نوروز دلقک و دوبله مسخره کننده زبان محلی و ارمون و یادگار و سازگار و نقش کم محتوا و کلیشه ای محمد جونیان و... تیشه به ریشه فرهنگ و هنر مازندران میزنیم دیگر چه انتظار غلطی از دیگران است وقتی زبان شیرین مازنی به تمسخر روی الاق و سگ و گربه و خوک و شخصیت های کمیک فلمها صرفا برای خنده در دوبله محلی استفاده میشود دیگر چه توقعی از غزیبه ها دارید .
نا شناس 6 فروردين 1393
برادر من لطفا یک نظری به برنامه های مضحک شبکه طبرستان مثل سات خش (ساعت خوش) و مازرونی و دل ارمون و بوردکا و دوبله مسخره محلی ودیگر برنامه های محلی این شبکه بیانداز و بعدش بیا از سریال پایتخت اعتراض بفرما وقتی در شبکه خودمان با شکلک و دلقک بازی و پوشیدن لباس زنانه خارجی و خنداندن به هرقیمتی (البته اصلا خنده ای هم ندارد) خودمان را رسوای خاص و عام میکنیم دیگر چه رسد به دیگران .
Y.SALIMBAHRAMI 6 فروردين 1393
سلام
دیشب سریال پایتخت رو دیدم و واقعا دلم به درد اومد از این همه توهین که به مردم استانم شد
سابقه نداشته که در یک سریال تلویزیونی به مردم یک قوم و فرهنگ این همه توهین بشه
به نظراین حقیر تفاوت این سریال با بقیه سریالهای مشابه در این می باشد که در پایتخت 3 از خود مازندرانی ها برای تمسخر خودشون استفاده شد و این موضوع بی سابقه بوده
یک کارگردان افتخارات فرهنگی ورزشی یک قوم رو به سوژه های توهین ِآمیز تبدیل میکنه که دیگران به آن بخندند
چیزی که باعث تکرار و ادامه پخش این سریال شده همصدا نبودن نمایندگان مردم و مدیران استانی میباشد که باعث تکرار این جسارت به مردم استانی شده که شیر مردان آن در دفاع از خاک وطن در 8 سال جنگ تحمیلی در شجاعت و شهادت طلبی بی همتا بودند
انشاالله بعد از این شاهد توهین به هیچ قوم و لهجه ای در صدا و سیما نباشیم که ناخواسته اتحاد ملی کشور را تضعیف نماید

در اخر خطاب به کارگردان این سریال : برادر اگر قصد خنداندن مردم را داری میتوانی شکلک در بیاوری قول میدهم کل مازندران به شما خواهد خندید اما اجازه نداری مردم ما را کوچک بشماری
مردم مازندران لهجه دارند اما بیشتر از لهجه شرف دارند غیرت دارند
کرامت دارند
شاید در روستاهای ما به زبان خارجی اشنایی نداشته باشند فرق غذای سگ و انسان را نخوانند اما انقدر شرف دارند که اگر به عنوان مهمان بر انها وارد شوی و کل دارایی انها از دنیا یک لقمه نان باشد انرا پیشکش تو کنند
از مردم استانم عذر خواهی کن و از درگاه خداوند طلب بخشش
نا شناس 6 فروردين 1393
جناب کارگردان سریال پایتخت وشما جناب تهیه کننده محترم ودیگر .......شما بدنبال تفرقه بین اقوام ایرانی هستید .شما ایرانی نیستید.شما دلال محبتید بیشتر تا هنرمند .شما فرزند..... .ننگ بر شما .منتظر عواقب توهین که به ملت ایران کردید باشید .
نا شناس 6 فروردين 1393
آقای رمدانی عزیز چرا هرکسی که قصد انتقام و تخریب دیگران را دارد شما براحتی مطلب ایشان را درج میکنید مگر معنی آزادی اینه که سایت شما تبدیل به فرصتی برای مقاصد و منافع شخصی و غرض ورزی و زیر سوال بردن دیگران شود که احتمال میدهم که این بیشتر نگاه و نظر شماست و چه بسا خودتان کامنت میگذازید واقعا برای مسئولین ناظر برفعالیت رسانه ها و سایت ها متاسفم که بدون هیچ نظارت و دقتی اجازه میدهند هرچه از ذهن و دهن افراد مغرض و منفعت طلب و شکست خوردگان سیاسی در میآید در سایت شمال نیوز به نمایش همگانی بگذارند بهرحال برای حریم دیگران هم احترام قائل باشیم و اجازه فحاشی و توهین به دیگران را ندهیم ضمن اینکه مازندران مصائب و مشکلات فراوان دیگری دارد که باید مورد توجه و دغدغه عزیزان متولی باشد چرا بی دلیل و فاقد حداقل های کارشناسی و دیدن کل سریال پایتخت آنرا نقد نمیکنید پس معلومه اهداف دیگری پشت این جریان وجود دارد واقعا سخن غمبار جوان فوق لیسانس بیکار بالا خیلی بنده را متاثر کرد این درد جامعه ماست که باید بصورت همگانی رفعش کنیم نه سریالی که با تحلیل و تفسیر من درآوردی برخی ها اینهمه انرژی استان را بگیرد .مطالب مقاله آقای رحمت عزیزی ( فیلمنامه پایتخت 4 ) مشکلات لاینحل و مصائب مازندران است نه سریال پایتخت .
علی 6 فروردين 1393
ماشاا... باید برخیزی ای مازندران
نا شناس 6 فروردين 1393
جناب آقای رمدانی عزیز سلام سال نومبارک بنده در تعجبم که شما بجای انتخاب تیتر درست و فنی و حرفه ای دربازدید و افتتاح نمایشگاه فاطمی ساری توسط نماینده محترم ولی فقیه و استاندار به مثال آقای طبرسی عنایت کرده وآنرا سرتیتر خبر کردید پس معلوم میشه جنابعالی بجای کار حرفه ای و بیان واقعیت اساس این کار بلند فرهنگی در راستای پیام نوروزی مقام معظم رهبری کم لطفی کرده واز کوتاهترین جمله و مثال فرعی ایشان تیتر انتخاب کردید که این امر بیانگر موضع و نگاه خاص شماست برادر خبر به این مهمی را منحرف کردید کمی حرفه ای بیاندیشیم
نا شناس 6 فروردين 1393
نتیجه شکایات چی میشه پایتخت 1 پخش شد و پایتخت ۲ پخش شد و پایتخت ۳ داره پخش میشه اگه میتونن یه سریال برای ترکها بسازن بیچارشون میکنن اما مازندرانی ها ۰۰۰۰۰
روستايي 6 فروردين 1393
در مورد نمايندگان مطلب نوشتيد عرض كنم خدمت دوستان نماينده اي در زمان انتخابات ميليونها تومان هزينه مي كنه و به مجلس مي ره ديگه فكر من امثال من تو نيست فقط و فقط به فكر جيب و صندلي خودش هست بابا ما آدمها نردبان ترقي نمايندگان هستيم از ما استفاده ابزاري مي كنند برو دم در دفترشون متوجه مي شوي ، نماينده نشسته داره با تلفن صحبت مي كنه دنبال امتياز گرفتن از اين ان هست سراغش رو مي گيري ميگن جلسه داره نيست بعدا بيائيد كدم نماينده دلت خوشه داداش وقتي نمايندگان خوشون خودشون رو قبول ندارن حالا هي شما بگو نماينده نماينده نماينده ول كنيد اينها خودم كردم كه لعنت برخودم باد.
سعید 6 فروردين 1393
یک نفر از دامغان بنام محسن تنابنده (نقی) متولد 1354 پاشده آمده در خاک ما 3 سال است که بعنوان مغز متفکر این سریال وآشنا با فرهنگ مازندرانی مردم ما را به سخره گرفته در صورتیکه از گذشته های دور همین ساری و مازندران مامن و ممر دامغانی ها وسمنانی ها بوده و خیلی از آنها در مازندران سکونت گرفته اند .نون را خوردند و نمکدان را شکستند.
نا شناس 6 فروردين 1393
سلام مازندران!سلام برهمه مازندرانیهای عزیزوغیور!که ساختن وبرداختن یک سر یال وحاشیه های آن دادهمه شمارودرآورد!بدوابایستی عرض کنم هرتهیه کننده یاکارگردانی درهنگام نوشتن یک فیلم نامه یاحتی ساختن فیلم یاسریال هرگزوبه هیچ عنوانی قصدتوهین یاتضعیف شخص یااشخاص.یاگروه ویاقبیله.ویاایل وتیار خاصی رانداشته ونخواهدداشت!چون اینکاربسیازشت وسخیف است!لذاغیرممکن هست که ا شخاصی مثل آقایان مقدم وتنابنده باچنین نیتی این سریال روبه اکران گذاشته باشن!ضمن احترام به نظرات همه مخالفین.بنظرمیرسدعزیزان قدری درتجزیه وتحلیل سریال سختگیرانه عمل کردن! بنده اعتقادبرآن دارم اگرواقعامازندران وعرق مازندرانی بودن داریدبریدازعزیزان مسئولی که دربشت صندلیهای ریاست لمیدن ودرخواب زمستانه بودنسوال کنیدچرابهمین راحتی شبه جزیره میانکاله ایکه درسواحل بهشهرواقع گردیده رادودستی تقدیم به استان گلستان نمودن!بله !!!آیابنظرشماعزیزان این موضوع مهمتره؟؟ یاسریالی که دیدن یاندیدنش دست خودتانست؟البته قصددفاع سریال راندارم! همانطورکه همگان دانستن ومیدانن!تعصب وغیرت مازندران نه تنهادرایران!بلکه درجهان بی نظیرهست!چون هرجاسخن ازغیرت وازخودگذشتگیست.نام ایران میدرخشدومازندران هم همانندهمه استانهاغیرتی ترینهاست! حماسه سازیهای مازندرانیهادرهمه عرصه های ورزشی وارزشی!خصوصادر8 سال دفاع مقدس بارشادت شیرمردانی!همچون سرداران شهید!حاج بصیر!و شهیدطوسی!وهزاران شهیدوجانبازرشادتهائی رادرتاریخ زرین ایران بثبت رساند که موجب فخرومباهات نسل حاضروآیندگان نیزخواهدبود!باشدتاخداوندمتعال همه ایرانی وایران رامحافظت نمایدانشالله!آره عزیزان میانکاله مازندران ازدست مان رفت!برای گشت وگذاروتفریح اگرقصدورودبهآنجاروداریدلازمست بریدگرگان ومجوزبگیرید!چنانچه مبلغی تحت عنوان ورودی دریافت گرددمیره به جیب مبارک گلستانیهای عزیز!اللهم اجعل عواقب امورناخیرا.آمین یارب العالمین
saeid 7 فروردين 1393
واقعا که ما مازندرانی ها .... بودن خودمون رو خوب ثابت کردیم. بهتون قول میدم این سریال سالهای بعد هم ادامه خواهد داشت پایتخت 4 - 5 - 6 - الی آخر . آبرو حیثیت نمونده برامون یکی از آشناهامون می گفت رفته بودن مکه پاکستانیها و بنگلادشیها اونجا ما مازندرانیها رو به خاطر این سریال دست مینداختن و میخندیدن من با دوستی که میگه سه استان شمالی باید از ایران جدا بشن موافقم. ما جز بدبختی از تهران چیزی گیرمون نیومده. نمونه ناچیزش چند ساله با یه سریال مزخرف دست از سرمون بر نمیدارن. اینا وقتی با مسخره کردن و آزار دادن یک قوم میخوان خودشون رو شاد کنن یعنی آدمهای سالمی نیستن و بیمارن بزرگترین آرزوی من به عنوان مازندرانی اینه که برای همیشه از شر اینا خلاص شیم
سعید 7 فروردين 1393
خواهشمندم هرشب پس از دیدن سریال نقاط منفی ومثبت انرا در همین کامنت ها بنویسید(نقد) مثلا نقی امشب خود را به گاو و ارسطو را به گوساله و هما را به درخت نارنج تشبیه می کند(یعنی ما مازندرانیها با ظرفیت بالایی که داریم توهین پذیریم حتی به خودمان هم توهین می کنیم ) راستی چرا
نا شناس 7 فروردين 1393
جناب آقای طبرسی خدا به شما سلامتی عطا کند شکایت ما را پیش آقایمان بکن
من دست مریزاد نمی گویم می گویم لعنت خدا بر آهنا که ما را به تمسخر می گیرند
نا شناس 7 فروردين 1393
درود بر حاج آقای طبرسی که حرف حق مردم مازندراان را زد ولله اگر ایشان این حرفها را نمی زدند این عقده در دل می ماند که یک نفر در این استان نمی تواند از به تمسخر گرفتن فرهنگ و قومیت مردم ما دفاع کند؟ احسنت بر ایت ا... طبرسی
مسئولین مازندرانی که آخر سریال اسمهایتان قطاری رد می شود خجالت بکشید!!!
نمایندگانی که در سر صحنه فیلم برداری حاضر می شدید و عکس یادگاری می گرفتید خجالت بکشید !!!
مجمع نمایندگان استان که با یک نهار ریس سازمان صدا و سیما خام شدید و رضایت به پخش این سریال دادید خجالت بکشید !!!
ناشناس 7 فروردين 1393
برای خندادن دیگران چرا از شمالی ها هزینه می کنید؟چرا در سریال شمالی ها همه خل و چل و شکم پرست و عصبانی مزاج و توهین کننده به مهمان و ندیدبدید هستند و غیر شمالیها اینطور نیستند؟چرا تنابنده که دامغانی است و مقدم که آبادانی است در منطقه خودشان این فیلم را نساختن مگر در منطقه خودشان آدم خل و چل پیدا نمی شود؟چرا در آذربایجان نساختن؟شمالی ها چه هیزم تری به دیگران فروختند که نسبت به آنها اینهمه عقده وجود دارد؟دست اندرکاران این سریال چه عقده ای از شمالی ها دارند؟با این توهین کردنها گره عقده شان باز نمی گردد.ما شمالی ها نخواستیم با این روش مسخره فرهنگ ما را تبلیغ کنید.
نا شناس 7 فروردين 1393
حاجی اقای طبرسی از شما سپاسگزاریم ولی چرا تماشا ایا قدرت جلو گیری از این سریال را ندارید بخدا مردم به احترام انقلاب حرف نمی زنند
نا شناس 7 فروردين 1393
آفرین بر گفتار های شیوا و قشنگ وآفرین بر مردمان زیبا قلمی چون شما

(میخی افتاد/به خاطر میخ نعلی افتاد/به خاطر نعل اسبی افتاد/به خاطر اسب سواری افتاد/به خاطر سوار جنگی شکست خورد/به خاطر شکستی استانی نابود خواهد شد /و اینها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبید

و این جملات حکایت از غفلت ما از پایتخت یک دارد..آری اگر از پایتخت سه هم غافل شویم پایتختها در راه است!!!!!!!!!!!!!!
رضا 6 فروردين 1393
سلام
نتیجه کامنتهای دوستان
1= هیچ مازندرانی زمین شالیزاری اش را برای خرید شاسی بلند نفروخته.(الهی شکر)
2= بعلت رونق کشاورزی و سود خوب شالی هیچ کشاورزی حاضر به فروش زمین نیست.(ملک ویلاها را تهرانی ها وارد استان نموده اند وگرنه قانون ممنوعیت تغییر کاربری بدون چشم پوشی اجرا می شود)
3=لهجه مازنی برای همه مازنی ها قابل افتخار هست و در هیچ اداره ای دوطرف مازنی ترجیح به صحبت با لهجه مازنی نمی کنند. استقبال از لهجه محلی در ادارات استان موج می زند.
4=استفاده از لهجه مازنی در سریال پایتخت زننده اما با لهجه مازنی هر برنامه شبکه استاتی برنامه فاخر و بدون توهینی است.
5=مسئولین منتقد هم قصد شان قربتا الی الله هست.
6= ......
سعید 6 فروردين 1393
درود برحاج اقا طبرسی , مردم عوام نگاه می کنند و خنده می کنند ولی نخبگان, فرهنگیان, علما وبزرگان بطن قضیه و نتیجه آینده را باید برای مردم توضیح دهند. ازدیگر مسئولین هم خواهشمندیم تا قبل از پایان این سریال اعلام مواضع بفرمایند تابلکه به مطلوب برسیم
نا شناس 6 فروردين 1393
در اوایل اسفند ماه سال گذشته در خصوص ساخت سریال پایتخت 3 اتفاق افتاد... سید هادی حسینی در نامه ای به رئیس رسانه ملی درخواست کرد که از ادامه روند ساخت سریال پایتخت سه جلوگیری شود.
نا شناس 6 فروردين 1393
وقتي استاندار مازندران به همراه تني چند از مسئولين و نمايندگان مجلس مي روند و زمان فيلمبرداري پايتخت 3 با آنان عكس يادگاري مي گيرند و با افتخار در سايت استانداري مي گكذارند چرا شما رجز خوانيمكي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 6 فروردين 1393
یعنی کسی نیست به درد ما برسد ؟ آقا یکی بیاد این تهرانی ها را خفه کند .
نا شناس 6 فروردين 1393
فیلم پایتختو قطع کنید. برید ببینید تو شبکه های اجتماعی چه خبره. دارین مازنی هارو هم مثل بختیاریها عصبانی میکنید. کاری نکنید که مثل بختیاریها قیام کنیم. مثل لشکر 25 کربلا که ماله مازندران بود.
ایرانی 6 فروردين 1393
سلام
خداوکیلی شما بگید کجای این سریال دروغه، من چندصباحی رو با مردم مازندران گذراندم واقعا هرچی توی سریال میگن در واقعیت هم دیدم. تو رو بخدا یک کم فکر کنید و بعد اعتراض کنید. یعنی تو دور ووبر شما آدم هایی مثل بهبود و نقی و ارسطو و رحمت خروس نیستن که زمین فرختن و شاسی بلند خریدن و به دیگران فخر میفروشن. نه خداوکیلی اول فکر کنید بعد جواب بدید.
نا شناس 6 فروردين 1393
بسیاری از طنزهایی که در شبکه استانی بخصوص با زبان مادری به نمایش درمیآید به مراتب بدتر است و گاهی وقتها از دیدن آنها خجالت میکشیم اگر قرار باشد که به بازی استاد خمسه در قالب طنز ایرادی بگیریم بطور حتم شکلک و طرز لباس پوشیدن حتی زنانه و خارجی آقا نوروز که خیلی سوال برانگیزتر است و یا آن آقای برهان دروغ که فرهنگ دروغ را ترویج میکرد و یا دوبله محلی که هم به زبان ما لطمه وارد میکند و هم بعضی فیلمهای تاریخ سینما را بی ارزش میکند و یا دهها یاهای دیگر که خارج از این مجال است هرکسی میتواند در کسوت نقاد یک یا سه و یا چندصفحه به هر بزرگواری نظرات و دیدگاههای خود را اعلام کند این نطر همگانی نیست که آنرا مصداق قرار بدهیم
نا شناس 6 فروردين 1393
چی بگم ، به خاطر اینکه طنز یک فیلم میلیونها مخاطب سیما رو که از مردگی و دل بهم زنی فیلم های بی محتوای تلویزیون، جذب به یک شبکه کرده این همه بوق و کرنا نداره ، آهای شمایی که این همه راجع به توهین به قومیتها غیرتی شدی می تونی سرتو بالا بگیری و بگی تا حالا به این پیامها و جکهای که هرروزه علیه دیگر هم وطنان از ترک و لر گرفته تا شبراز و اصفهان نخندیدی ، خوشت نیومده و برای کس دیگر نفرستادی!!؟ حالا چه خواسته چه نا خواسته متاسفانه خندیدن بهم دیگر شده فرهنگ . فیلم پایتخت سه علی رغم کاستی ها ولی به دلیل جذب مخاطب و نشون دادن برخی رفتارها و پیامدهای آن مزایایی هم دارد.
علی 6 فروردين 1393
آیا کسی میتواند همین تهرانی ها رامسخره کند.دوسال پیش به وزارت صنعت ومعدن به ملاقات یکی ازدوستان رفتم دیدم اکثر تهرانی ها ی کارمند این وزارتخانه ،لهجه مردم مازندران رامسخره میکنند و با کلمات حساس نشو وآخ اخ لهجه مازندرانی را به چالش کشیده اند.ودلم برای مردم مازندران خیلی سوخت. این همه مسولین مملکتی ازمازندران هستند ولی کسی اعتراضی نکرد.ولی همین بختیاری ها کاری کردند که ضرغامی به گریه افتاد وباحضور درمیان بختیاری ها وپوشیدن لباس از آنها عذرخواهی کرد.وطی نامه ای که متن 3صفحه ای آن ازتلویزیون پخش شد..ازبهشهر
عرشيا 7 فروردين 1393
يك سري كامنت نويسان
گفتند اين سريال ازمازنراني ها ميگه و....بايد گفت شايد برخي موارددرمازندراني ها مشهوده اما نبايد به همه تسري دادوموارد منفي را علني كرد آن هم در يك سريال ودرشبكه 1ودرايام تعطيل !!!!!!
نا شناس 7 فروردين 1393
حاج آقا ما خیلی وقته فریاد میزنیم و برخي مسئولین که از فیلتر شما گذشته اند و بر مصند قدرت تکیه زده اند خوابند نمایندگان مازندران خوابند.... یادش بخیر یادم میاد تو خدمت سربازی هیچ کسی جرئت توهین به سرباز مازندرانی رو نداشت چرا؟؟؟؟؟ جون گربه رو دم حجله کشتم با 2ماه اضافه خوردن پرچم مازندران در بین همه سربازان بردم بالا تو دهن سربازی زدم که میگفت شما بی بخارید اما تا آخر خدمت مثل موش رفتن تو سوراخ ... حالا شدیم بی غیرت و کشتی گیرامون غذای سگ میخورندو میبازند !!!!!!!!!!!! خاک بر سرتون خاک بر سرتون !!!!!
نا شناس 7 فروردين 1393
خداازاون وبلاگ استاني نگذره بابت تمجيد از فيلنامه و كاگردان سريال پايتخت.تنها سايت درفضاي مجازي بودند كه تعريف نمودند و قرار شد تنديس براي عوامل پايتخت بسازند. بعداينكه امام جمعه متولي كار درست نمودن جوانان نيست بلكه هدايتگري اقشار جامعه را تحت قالب خطبه نمازجمعه ودر صورت انحراف مديران شهرستان و استان برعهده دارد. جواب جواني كه تبريز درس خونده
سعيد 7 فروردين 1393
اگر اين سريال فقط از شبكه استاني پخش مي شد ما مثل نوروز وزيور عمه تحملشان مي كرديم ولي از شبكه ملي پخش مي شود كه در سراسر دنيا قابل دريافت است اخه ما تاحالا تصوير پررنگي از مازندران به دنيا معرفي نكرديم. يا مثلا حتي رفتي مشهد يا قم يا هرجاي ديگه سوغاتي بخري يه سوتي دادي مي گن اينها همون نقي هستند. مطمئن باشيد كه منبعد به رفتارهاي ما بيشتر زوم مي كنند تا رفتارهاي نقي وار در ان مشاهده كنند و تطبيق دهند.
من ميبينم بعضي مازندرانيها سخت از سريال دفاع مي كنند اگر متوجه توهين ها نمي شوند بخاطر اين است كه از كهي (كدو) بودن دفاع مي كنند.
فرهنگ 7 فروردين 1393
خیلی جلبتره که صداوسیمای مازندران هم بازیگران وبعضی کارمندانشون روهم دراختیارعوامل فیلم قراردادند.واقعاچقدراون بازیگرهاکمبودچهره داشتندکه بازی تواین سریال روکه به فرهنگشون توهین میشه روقبول کردند.بازیه چیزجالبترکه بازیگرهای نقش اصلی فیلم توبرنامه مازندران دعوت شدند.واقعاجالب نیست.
نا شناس 7 فروردين 1393
وااسفااااااااااااااااااااااااه امير پازواري كجايي سر از خاك بر آر و ببين با فرهنگ و ادبيات سرزمينت چه مي كنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 7 فروردين 1393
-تجليل از بهبود را هم ديديد كه بصورت صوري با يك مجسمه اي كه دو سال مشتري نداشت و حتي خرج انهمه مهمان براي صاحبخانه بيشتر از اين هديه كوچك بود يعني مازندرانيها زود خر مي شوند.ببينيد ما را چه جور معرفي مي كنن.

2-نقي كه به الكي پهلوان خواندن دلخوش است در صورتي كه اهدا دو سكه اش به ديگران وپرت كردن مجسمه هديه بهبود با هم متناقض است

و هم اينكه اينقدر ببو گلابي است كه نمي فهمد دو سكه طلا با وجود شكست او بي معني است و



- 3-ارسطو هم كه هركس را ديده عاشق شده مثلا دختر تهراني بدون تحقيق بعدا فهميده كه او دو تا بچه هم داشته ارسطو و نقي 11بسته غذاي حيوان را خوردند نفهميدند مگه عكس و يا توضيحي روي اين بسته ها ندارند.. تيكه هايي كه بابا پنجعلي مي اندازد اصلا نشان نمي دهد كه الزايمر داشته باشد و يا توهم بزند كاملا هوشيارانه است.



4- براي اينكه بهبود را به تهران ببرند چند بار لقمه را دور سرشان مي پيچند و بعد تازه بهبود هم قضيه را مي داند يعني شعور مازندرانيها اينقدر است و اقاي مقدم فرموده مي خواهم فرهنگ مازندران را به ديگران معرفي كند. تازه الكي الكي داره وصلش مي كنه به پايتخت يعني تهران

5- رييس هيئت كشتي هم كه يك پ پ است فاكس را شخصا به در منزل نقي مي برد اداره كارمند ندارد . تلفن همراه وجود ندارد. قبلا هم كه در مراسم تجليل از نقي شكست خورده شركت كرده شما قضاوت كنيد ببو گلابي معرفي نشديم

ساروي منتقد
نا شناس 7 فروردين 1393
دم حاج آقا طبرسي گرم
نا شناس 7 فروردين 1393
فكري به حال بيكاري جوانان مازندراني و جلوگيري از مهاجرت آنها به ساير استان ها بكنيد.مازندران بالاتري نرخ بيكاري در بين استان ها را دارد
نا شناس 7 فروردين 1393
سيد هادي حسيني مرد پر ادعا تو شهرت به قومت توهين شد و تو با كمال وقاحت رفتي و از آنان تقدير كردي .ديگه به تو رأي نميدم.
نا شناس 7 فروردين 1393
جمع کنید کاسه کوزه تونو یعنی مازندران همه چیزش آراسته است این یکی واراسته ف همه جا خرابه شما به تقلید از یه قوم دیگه گیر دادین به یه سریال اگه می خواین تقلید کنید برید تو بودجه گرفتن و مدیریت کردن از استانهای دیگه یاد بگیرید والا اعصاب برا ما نذاشتن
موسوی 7 فروردين 1393
امیدوارم که امام جمعه شهرهای استان نیز در مورد این سریال توهین آمیز اعلام موضع بکنند
نا شناس 7 فروردين 1393
واقعا دیگه شورشو در اوردین بسته دیگه پس این همه نمایندها تو تهران دارن چکار میکنند واقعا بی غیرتین برین درس غیرتو از بختیاریا یاد بگیرین که چه بلای رو سر ضرغانی در آوردن...آقای مقدم شما اگه خودت جرات داری برو در مورد فرهنگ شهر خودت سریال درست کن...کارگردان بی لیاقت
مازندرانی- تشبندانی 7 فروردين 1393
حاج آقا طبرسی تشکر، لطفا" دستور فرمائید جلوی پخش این سریال توهین آمیز گرفته شود.
نا شناس 7 فروردين 1393
هم استانیهای عزیز مواظب فرهنگ اصیل خود باشید ، در تمام قسمستهای سریال پایتخت ما را ساده لو و گرسنه نشان میدهند ، در صورتی که در خیلی جاها و مقامها مازندرانیها مقام نخست کشوری دارند ، هر شب وقتی این سریال شروع میشه خدا شاهده دلم میگیره ، چرا که کسی از مسئولین کشور یا استان صدای ما را نمی شنوند ، نماینده های مجلس آیا شما مازندرانی هستید ؟ آیا تا بحال شما را نقی صدا کردند ؟
ا. 7 فروردين 1393
یعنی واقعا" اینهمه از استان غافل هستید که نمیدانید زمینهای کشاورزی زیادی در غرب استان حتی در روستاهای دامنه جنگل به تهرانیها وسایر سرمایه دارهای خوش نشین فروخته شده و ویلاهای انچنانی در زمینهای شالیزاری سبز شده است ومالکین اینگونه زمینها ماشینهای شاسی بلند سوار میشوند کافی است سری به جاده آمل -چمستان -نور بزنید وببینید که چگونه زمینهای شالیزاری بنابودی کشیده شده است واینهمه مشاورین املاک سوار بر ماشینهای شاسی بلند در آنجا چکار میکنند آقایان واقعا" دوست ندارید مردم به شبکه های داخلی رجوع کنند واقعا" ایهمه طنز از هنرمندانی چون لورل وهاردی .مستر بین .هارولد اویلد.وچارلی چاپلین وغیره ..و رشید اصفهانی ودیگران توهین به قومیتها تلقی شده ومیشود .آیا اینهمه دیشهای ماهواره ای نصب شده در بام ساختمانهارا نمیبینید که به برنامه های سیمای مازندران وهنرمندانی چون نوروز ودیگران خرده گرفته وبه آنان توهین میکنید.پس یکباره بگوئید کل صدا وسیما تعطیل شود تا فقط به تماشای شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب وارزشهای دینی که بنیان خانواده ها را از هم میپاشدوبا هدفهای خاصی فقط برای ایرانیان داخل کشور عزیزمان ساخته وپخش میشودبنشینند.من از فیلم پایتخت دفاع نمیکنم وتحلیلی هم برای آن ندارم چون تحلیل ونقد یک فیلم تخصص ووقت خاص خود را میخواهد که در حوصله این صفحات نمیباشد اینکه یک قومی با گویش ولهجه خاص منطقه خودش صحبت کند توهین به آن قوم تلقی گردد منطقی واصولی نیست که بعضی از دوستان اینچنین به نمایندگان محترم مجلس وسایر مسئولین استانی وهنرمندان توهین کنند وکلمات زشت وناپسند بکار برند .مگر ترکها.لرهل.گیلانی .مازنی .اصفهانی یزدی وسایر قومیتها هنگام فارسی صحبت کردن لهجه خاص خودشان را ندارند ؟آیا اینها توهین تلقی میگردد؟ اگر چنین باشد که دیگر هیچ فیلمی نبایدساخت خود تهرانیها هم لهجه خاصی دارندکه اصلا"در هیچ فرهنگی نیامده ولهجه ای من در آوردی میباشد.که بسیار غلط وبی معنا میباشد
نا شناس 7 فروردين 1393
لرهای عزیز ، ترکهای غریتمند ، کردهای گرامی ، اقوام ایرانی لطفا" جلوی پخش سریال پایتخت را بگیرید .
نا شناس 7 فروردين 1393
با سلام
ما فقط حرف می زنیم اما عمل نمی کنیم.
این که فقط یه سریاله
اونوقت که مازندران رو تجزیه کردن و سمنان از مازندران جدا شد کجا بودن.... اونوقت که گلستان از مازندران جدا شد کجا بودن.... خاک مازندران کم شد کجا بودن.... حالا بیشتر هم تجزیه می شه...........میانکاله ......بسه دیگه.... دنبال این چیزا باشین..... نه حالا یه سریال ... مهم خاکه... متاسفانه آقایون دنبال چیزای دیگه هستن نه حفظ مازندران
یک سوادکوهی 7 فروردين 1393
با عرض سلام و اردات خالصانه :
من دیشب تا صبح از ته قلب سوختم و آرزو کردم که ای کاش من یک بختیاری بودم . وقتی همه به نماد پیشکسوت کشتی ما خندیدند و به او غذای حیوان خانگی دادند همانی که قبل عید در مسابقات لس آنجلس قلب رهبر و ملت را شاد کرد . وقتی دیدم روی قبر لیلا ، مادر نقی معمولی نوشته «جویباری» دلم بحال جویبار مظلوم و دلاور خیز سوخت و وقتی هیئت کشتی را مسخره کردند خجارت کشیدم . راستی غیرت ما کجا رفت ؟ نماینده های حوزه انتخابیه از چهار محال و بختیاری یاد بگیرند که ارزش حفظ شأن فرهنگ و آداب و رسوم مردم منطقه شان چقدر است . شما چطور؟
یا حق
سعید 7 فروردين 1393
امروز هفتم عید است شما نگاه کنید از فردا درسریال- انجز -انجز- می زنند با خالی بندی و بخاطر اعتراضات فراوان مردم, همه بچه مثبت میشوند.فریب نخوریم,اگر یکدفعه همه 180 درجه عوض شدند. دقت کنید اینها می خواهند با حرکت روی مرزخنداندن و تمسخر موج سواری کنند .
مثلا نقی با این اخلاق گندش ازاین به بعد چه میکند(برخلاف فیلم)
ای ادم های هرهری مذهب
یک شهروند ساروی
saeid 7 فروردين 1393
از تمام کامنت نویسان وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران می خواهیم اعتراض ما را به ساخت و پخش این سریال را به اطلاع همه مردم ایران برسانند.
;که مازندران شهر ما یاد باد همیشه بر و بومش اباد باد
احمد 7 فروردين 1393
کاش مسئولان نسبت به مشکلات جامعه:گرانی،بیکاری جوانان و ... نیز بازخوردی نشان می دادند.اگر انتقاد نسبت به این سریال از طرف آقایان جدی است،و نتوانسته اند جلوی پخش آن را بگیرند،انتظار حل مشکلات معیشتی مردم توقع زیادی می باشد.
نا شناس 7 فروردين 1393
آقای روحانی من از شما خواهش می کنم در مقابل این سریال به مسئولین تذکر دهید
نا شناس 6 فروردين 1393
آقای معلمی آقای حسینی که گویا با ما نیست لااقل شما با علمای دیگر استان هم شکایت ما را به مقامات بالا اعلان نمائید البته گمان نکنم ضرغامی حرف اونها رو گوش کنه اگه دیدیم برای بختیاری ها حساسیت نشان داد چون خودش ریشه در لر دارد و اصلیت آن از هموطنان غیور لر ما می باشد و برای مازندرانی ها تره هم خرد نمی کند
نا شناس 6 فروردين 1393
حاج آقای روحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانی
شما چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما یادگار آن بزرگوار هستید خدا گواهه اگه ایشون زنده بود همون اولین قسمت جلویش را می گرفت
عبد 6 فروردين 1393
حاج آقا طبرسی الان موقع انتقاد نیست زمانی که گارگردان برای تهیه برنامه آمده بود به استان ان موقع جلوش میگرفتین و به استاندار و نمایندگان تذکر میدادی نه این که نمایندگان و شخص استاندار برای بازدید جلوشون میگرفتی کجا هست اقای احمدی لاشگی که میگفت قبل از این که برای پخش شود خودمام مشاهده میکنیم و جلوی این سریال را خواهیم گرفت پس چه شد فقط خرف
سلامت 6 فروردين 1393
چرا با عینک بدبینی به یک سریال طنز می نگریم
آیا به راستی هدف برنامه سازان به سخره کشیدن یک قومیت است؟
حتما باید ظرفیت لازم را در خود ایجاد کنیم تا برنامه هایی که با استفاده از زبان طنز، سعی در ایجاد روحیه شاد در مردم دارند، اجازه داشته باشند نقش خود را ایفا کنند.
بنده خدا آقای ضرغامی هر روز باید برن یک استان تا مثلا از یک قومیت که از یک برنامه رنجیدن رو دلداری بده.
بابا همه ما ایرونی هستیم و نه صدا و سیما و نه برنامه سازانش قصدی برای رنجاندن ترک و لر و کرد و بلوچ و مازنی و گیلک و ... ندارن.
اینقدر منفی به موضوعات نگاه نکنیم هیچکس به دنبال به سخره گرفتن اقوام ایرانی نیست.
یادآوری میکنم من نه مدیر صدا و سیما هستم نه برنامه ساز آن که بخوام از این صنف دفاع کنم فقط به مصایب این گروه کمی اندیشیدم، اتفاقا من مازندرانیم و پزشک
حالا تو کامنتها بعضی خواننده ها به شمال نیوز و مدیرانش پیله کردن
متعجبم همه دنبال اندیشه های پوآرویی هستن
نا شناس 6 فروردين 1393
باسلام خدمت آقای رمدانی عزیزسال نومبارک........./مردم عزیزودوست داشتنی مازندران مطمئن باشیدتمام این بلوا وآشوب زیرسرآقای جونیان است اگرآقای سیروس مقدم اجازه ایفای نقش یایه دیالوگ ساده به ایشان دراین سریال میدادندامروزاصلا اعتراضی نسبت به پخش این سریال نبود. خداوندپشت پناه تمام مازندرانیهای عزیزانشالله سال خوب ودورازتفرقه ونفاق توهم باسلامتی داشته باشید.
نا شناس 6 فروردين 1393
متاسفانه قدرت نماینده های ما خیلی کمه اونها نه در مجلس می تونند حرف بزنند و نه از قدرت خوبی برخوردارند /اقای مقیمی کارش رو کرد ولی خوب قدرتش خیلی کمه این موقع خوب است حاج آقا طبرسی ورود جدی پیدا کنند و جلوشون و بگیرند ما مردم فقط می تونیم حرص بخوریم و ناراحت باشیم متاسفانه کاری از دست ما بر نمی اید
نا شناس 6 فروردين 1393
پس اینهمه طرفدارهای آقای دامادی می گفتند دامادی صدای مردم است پس این صدای مردم الآن کجاست
نکنه خدای ناکردن ایشون هم بن خرید کالا از دست رئیس صدا و سیما گرفتند و خاموش شدند من به همه نماینده ها عرض می کنم بروید دانشگاهها ببینید اساتید مازندرانی ها در کجای این کشور هستند و برای درجه علمی آنها حداقل اقدام را بکنید ما شاید صدها موتمنی ها را در دانشگاههای ایران داشته باشیم حیف نیست شما از حیثیت آنها دفاع نمی کنید؟
سعید 6 فروردين 1393
اینهمه هنرمند وبازیگر بومی و تماشاگران سالن ورزشی ومسؤلین بازدیدکننده مازندرانی
1- بر سر شاخ می نشست و بن می برید
2_ خودکرده را تدبیر نیست
وهاب 7 فروردين 1393
فکر میکنید چرا این کارگردان که بنظر خودش خیلی بامزه و طنز پردازه به خودش اجازه داده سه سال بدون هیچ دلهره و نگرانی ای مردم این استان رو مسخره کنه و ککش و نگزه. علت اصلی اینه ایشون خیالش راحته که از مسئولین این استان بخاری بلند نمیشه و کسی نیست که یقه اش کنه. مطمئنه که مسئولین این استان(بخصوص نماینده قائمشهر آقای دکتر...) اینقدر ضعف شخصیت و خود کوچک بینی دارد که با دوتا لبخد کارگردان و بازیگرا وا میده. محض اطلاع این کارگردان کم اطلاع عرض کنم که از فرزندان همین مرز و بوم لشگر 25 کربلا و گردان امام محمد باقر ها بوجود آمد که در اکثر عملیاتهای موفق دفاع مقدس خط شکن بودند. سرداران شهیدی مانند یونسی ها، بلبلاسی ها، خنکدارها و ... را تقدیم انقلاب کرد که هرکدام از ایشان جزء ستونهای جنگ بودند. در زمان حال نیز در همین پایتخت شما درصد بالایی از مدیران ارشد و میانی سازمانها و شرکتها مازندرانی هستند. درصد بالایی از افتخار آفرینن میادین علمی و ورزشی مازندرانی هستند. دو رئیس از سه رئیس قوه مازندرانی هستند(هر چند اقدام قابل توجهی از ایشان ندیدیم که البته انتظار غیر از این بود).
حال ایشان می آید و در سریالش ضمن تقلید غیرواقعی و اغراق آمیز لهجه مازندرانیها در موقع گفتمان فارسی(نه گویش طبری)تمام مازندرانیها را ساده لوح، پپه و بی عرضه نشان میدهد و تنها یک نفر که عاقل و مثلا فهمیده و زرنگ است(زن نقی) غیر مازندرانی انتخاب میکند.
پس مردم غیور مازندران حال که از مسئولین ما بخاری بلند نمیشود، خودمان باید دست بکار شویم و جواب این کارگردان ابل... را بدهم و ضمن بیرون کردنشان از استان، طرد مسئولین مازندرانی که از دست اندرکاران این سریال تمجید کردند و یا حاضر نیستند به خواست عمومی مردم احترام گذاشته و جلوی پخش این سریال را بگیرند، خودمان وارد عمل شده و در تجمعات آرام مختلف اعتراضمان به ساخت و پخش این سریال را به گوش رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس جمهور و رهبری معظم انقلاب برسانیم.
مهدیl 7 فروردين 1393
سلام به همه دوستان به نظر شما حاج آقا طبرسی چند قسمت از سریال و دیده؟؟؟
نا شناس 7 فروردين 1393
با سلام...
به حاج آقا بگویید که من به عنوان یک مازندرانی به وجود این هنرمندان افتخار میکنم.
از صدا سیما و هنرمندان خودمان انتقاد کنیم که اندر خم یک کوچه هم نرسیدند...
برای ما افتخاره که تو مازندران سریالی به این پرمخاطب ساخته شده...
نا شناس 7 فروردين 1393
مگر اینجا دبار علویان نیست؟
shahram 7 فروردين 1393
«قالب شهرهایی که لهجه‌های آنها تقلید می‌شود شهرهایی هستند که مردم غیرتمند آنها در حوادث مهم 100 سال گذشته در مقابل دشمنان و مهاجمین ایستاده‌اند و این عمل تصادفی نیست؛ یکی از مناطقی که ایستادگی کرده مناطق شمال است،اینها آن جاهایی هستند که مردمش سرسختی و سلحشوری نشان دادند؛ اتفاقاً سعی شده است که همین‌ها از لحاظ لهجه در بین مردم سبک بشوند! » ( مقام معظم رهبری )
نا شناس 7 فروردين 1393
من از مسئولين محترم استان مازندران خواهش ميکنم اين شکايات مردم راجدي بگيرند وهرچه سريعتر براي متوقف کردن اين سريال مسخره اقدام کنند و نگذاريد پايتخت ٣ تا آخر پخش بشه... بگذاريد اين سريال بي نتيجه تمام بشه تا کارکردان اين سريال بفهمه که با کي طرفه...
نا شناس 7 فروردين 1393
من از مسئولين محترم استان مازندران خواهش ميکنم اين شکايات مردم راجدي بگيرند وهرچه سريعتر براي متوقف کردن اين سريال مسخره اقدام کنند و نگذاريد پايتخت ٣ تا آخر پخش بشه... بگذاريد اين سريال بي نتيجه تمام بشه تا کارکردان اين سريال بفهمه که با کي طرفه...
نا شناس 7 فروردين 1393
حاج آقا اگه واقعا دلسوزید برای بیکاری جوانان بدبخت مازندرانی چرا هیچ انتقادی نمیکنید.
محمد 7 فروردين 1393
با سلام
واقعا باید برای مازندرانی ها افتخار باشه و مازندرانی ها باید به خود افتخار کنند که اینقدر مهم هستند که سریالی 3سال هست که داره پخش می شه واقعا باید به خود افتخار کنند این نشان از فرهنگ غنی و هوش بالای مازندرانی ها که خصیصه کوه و جنگل است می باشه
نا شناس 7 فروردين 1393
آقای سیروس مقدم , اگر این سریال احیا کننده فرهنگ مازندرانه لطفن فرهنگ زادگاه و قوم خودت رو احیا کن.
بازخورد این سریال موهن همون کاری رو با مازنی ها میکنه که با لرها و آذری ها و رشتی ها کردند.
غیرت و زیر ستم نرفتن رو باید بهشون نشون بدیم. همون طور که در طول تاریخ نشون دادیم.62
نا شناس 8 فروردين 1393
حاجی آقا طبرسی تراخدا بیخیال سریال شوخودت خبرداری تابلوهای ورودی شهرازدیارعلویان به شهر بهارنارنج تغییریافته.؟؟؟؟/بایدخون شهداپاسخ گوباشی.شهرساری دیارعلویان خواهدماند.این شهردارمعلوم نیست چی توکله اش داره.اعضا شورای شهرکجان؟مهندس نقیبی توکه شجاع ونترس بودی آقای شمشیربنذشماکه دم ازعدالت بچه حزب الهی بودن توسرداشتی پس چی شد؟آقای صادق رنجبر هی دوست داره مطلب بنویسی الان کجاست ؟.به کی وبه کجابایدشکایت کرد؟
رضا 7 فروردين 1393
از استاندار بپرسید ماست کیلویی چند ؟آخه کجا ی دنیا دیده شده به یک قوم توهین ومشخره کنند واستاندار برای دست مریزاد به آنها درجمع شان حاضر شود . وای ...
نا شناس 7 فروردين 1393
در اوایل اسفند ماه سال گذشته در خصوص ساخت سریال پایتخت 3 اتفاق افتاد...
سید هادی حسینی در نامه ای به رئیس رسانه ملی درخواست کرد که از ادامه روند ساخت سریال پایتخت سه جلوگیری شود.
نا شناس 7 فروردين 1393
در اوایل اسفند ماه سال گذشته در خصوص ساخت سریال پایتخت 3 اتفاق افتاد...
سید هادی حسینی در نامه ای به رئیس رسانه ملی درخواست کرد که از ادامه روند ساخت سریال پایتخت سه جلوگیری شود.
نا شناس 7 فروردين 1393
در اوایل اسفند ماه سال گذشته در خصوص ساخت سریال پایتخت 3 اتفاق افتاد...
سید هادی حسینی در نامه ای به رئیس رسانه ملی درخواست کرد که از ادامه روند ساخت سریال پایتخت سه جلوگیری شود.
قاسمی 7 فروردين 1393
جناب اقای طبرسی وقتی شما بدون اطلاع از شرح وظایف استاندار به خاطر فرضا دونده بودن استاندار ویا... که اصلا جز وظایف استاندار نیست براحتی ... و ازهزاران کار و وظیفه نکرده ان گذشته و پشت تریبون عمومی انرا تشویق میکنید جای گلایه ندارد که استاندار هم از کسانیکه مازندرانیها را مسخره میکند تجلیل کند.وحتی به انها کمک مساعدت هم کرده با انها عکس یادگاری بگیرد.
نا شناس 8 فروردين 1393
سلام آقای طبرسی
بیکاری جوانان بدبخت تحصیلکرده رو دریاب حاشیه رو رها کنید.که هیچ فایده ای برای ما جوانان ندارد.
ارجمندی 8 فروردين 1393
نباید از کنار پایتخت 1 و2 براحتی می گذشتیم نمیدونم کجا این آقای ضرغامی از مازندرانیها کشیده که حالا حالاها حالش خوب نمیشه
سید 8 فروردين 1393
یه مقدار جنم داشته باشید .... به نظر بنده سریال خوبیه .
نا شناس 9 فروردين 1393
سریال پایتخت با استفاده از لغات اصیل مازندرانی و نمایش 70 درصدی فرهنگ واقعی روستایی مازندران یک فیلمی بسیار پرمخاطب و مجموعه ای موفق را شامل شده هم مناظر طبیعی شیرگاه ه بابلکنار و بابلکنار به قول یک المانی مناظری بهشتی که در المان هم همچین مناظری نیست و یکی اشنایان خارج از کشور گفت سریالی است که مخاطبان خارج از کشورش درصدش هنوز بشتر از ایران است مردم جنوب هم حداقل انهایی که همکار ما هستند عاشق سریال و دیالوگ های ان هستند مثل هندلینگه
نا شناس 9 فروردين 1393
سلام
بچه هیئتی ها کجا هستند
بریزین بیرون شما ها یاید حرف بزنید
منتظریم

از دیار بابل
هیئت بیت العباس بابل
جواد 9 فروردين 1393
آفرین بر حاج آقا طبرسی
احمدی 9 فروردين 1393
حاج آقای طبرسی. مگر کشاورزان زمین های شان را نمی فروشند وماشین شاسی بلند نمی خرند؟برای پایتخت گریه نکنیم برای آینده ایران ومازندران گریه کنیم که چند سال آیند زمین کشاورزی وجود ندارد وفرزندانمان از ویلا نشینان برای رفع گرسنگی طلب نان می کنند.!!!!!!!
رسول 9 فروردين 1393
پس اون مطالبي كه باعكس ايشون درموجه خوندن اين سريال كارشدچي بود؟
کاویان 9 فروردين 1393
از ماست که بر ماست
بازیگرهای شبکه مازندران وقتی در این سریال حضور دارن معلومه که نویسنده و کارگردان به خودشون اجازه میدن که هر توهینی بکنن و پیش خ.دش.ن میگن اینا اصلا متوجه نمیشن !!!!!!!!!!
رسول 8 فروردين 1393
پس مطلبي كه باعكس اين نماينده درحمايت ازاين سريال كارشدچي بود؟بهتره موضع افرادشفاف بيان شود.
رسول 8 فروردين 1393
درود برحاج آقا طبرسي. نشان داديد درحاليكه خيلي ها درخواب نوروزي هستند.شما هوشيار و بيداريد.درودخدا برهمه عاشقان مازندران و فرهنگ اصيل مازندراني.
عباس 8 فروردين 1393
.... شهردار قائمشهر که از این سریال تشکر کرد واقعا امسال این آقایان بدلیل اینکه با رانت و حمایت اقوام خود در استانداری مسوولیت یک شهر بزرگ را برعهده گرفتند باید از سریال پایتخت حمایت و تشکر کنند
امیر علی 8 فروردين 1393
اقای روحانی یادتون هست بیشترین استقبال کنندتون ساروی ها بودناشمادیگه چرا؟دوره بعدی هم هستا!!!!!
نا شناس 9 فروردين 1393
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ، ریاست محترم قوه قضائیه ، نماینده های محترم مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی ، استاندار محترم مازندران ، کمی به سریال پایتخت تامل و تفکر کنید ، با تمام وجود به ما مازندرانیها توهین میشه ، به فرهنگ اصلی آباء و اجدادمان حمله ور شدند ، با توجه به اینکه شما حضرات مازندرانی هستید و با توجه به مسئولیت خطیرتان در کشور ، عاجزانه از شما خواهش میکنیم در خصوص جلوگیری از پخش سریال پایتخت تدابیر بیاندیشید .
با کمال تشکر ، ارادتمند شما از خطه با فرهنگ مازندران
نا شناس 9 فروردين 1393
آیت الله طبرسی عزیز
بیکاری بزرگترین معظل جامعه است به خدا شما حاج آقای طبرسی که اینجور برای سریال پایتخت انتقاد میکنید اگه برای اشتغال جوانان یه تلنگر به مسئولین مازندران میزدید حداقل نرخ بیکاری چند درصدی پایین می آمد.
هیچ کاری نکردید.
Amir 10 فروردين 1393
واسه این کشور هرچی زحمت بکشی اخرش پایتخته اقایون لاریجانی چرا ساکتین هنوز خون سردار حیدر اسماعیلی خشک نشده فرماندهی سربازان ایران در سوریه
اخه چقدر توهین یه بچه هم این سریال کثیفو ببینه متوجه میشه کلا اهانت هست
ما امام علی حبیبی عبدالله موحد و دهها ستاره تکرار نشدنی در کشتیداریم که هیچ استانی نداره ولی تهرانیها فقط یه تختی رو دارن ببینین چقدر بزرگش کردن این سریال از روی بخل وحسادت تهرانیها نسبت به مازندران ساخته شده حالا کار به جایی رسیده که کشتی مارو هم مسخره میکنن نمک نشناسا
من از رهبر معظم انقلاب و اقای روحانی خواهش میکنم جلوی پخش سریالی که مهر ایران رو از دل مردم مازندران میبره بگیرن.
احمد 11 فروردين 1393
مگه شرق مازندراني ها غير از اين هستند واقعيت هست ديگه تازه ما حالت عادي داريم كلي از شرقي ها در مورد حرف زدنشان ميخنديم كلا با نمكند//غرب استان
نا شناس 11 فروردين 1393
سلام
جناب آقای طبرسی
آیا در جریان هستید که جمعیت زیادی از همین استان زمینهای خودشونو به دیگران فروختند و در حال حاضر خودشون بعنوان سرایدار ویلا دارن براشون کار میکنند؟
آیا واقعا این اتفاق نیافتاده که مردم زمینهاشون رو بفروشن و بیان شهر ماشین بخرن ؟
انصاف هم خوب چیزیه ، و بجای انتقاد بی مورد بیام واقعیت هارو قبول کنیم و رفتارمون رو اصلاح.
موفق باشید
عباس حبیبی 11 فروردين 1393
بعضی ها میگن پایتخت توهینی به ماها بود .. ولــی در واقع این نیست درسته نکته های منفی داشت.. ولی هممون نگا میکردیم .. خب طنزه !!! باید انقد چیز توش باشه .. باید جنبه داشت. نکات مـثبتش + چــی ندیدین .. که پشته هم هستن ساده ان .. واسه مریضی فامیلشون چیکار که نکردن ... واسه پول بهم حرف نمیزدن .. پــدره پیرشونو مراقبت میکردن ... پدر مادرشونو چقد دوس دارن.....همه باهم زیره یک سقف زندگی کردن.... 2 تا سکه که فک میکرد جایزه گرفتو ... کادو داد به اونای که واسه شهرش افتخـــار اورده.. اینجاش به مسولین برخورد که مــــن حال کردم.... موقع سخنرانی {/بهبود فریبا/}خیلیها بغض کردن حرفه دله خیلیهارو زد... سادگی و مهمان نوازی مازندرانیها رو خوب نشون داد ... واسه یکی که بنا بود تو خونشون همه کار کردن و دو ماه بی منت ازش مراقبت کردن ... نشون دادن که کشتی تو مازندران چقدر اهمیت داره و با باخت به شهری که کشتی نداره چه حالی میشن.... حتی خیلی ها شمال رو فقط گیلان میدونستند و اصلا اسم ساری و قائمشهر براشون نا آشنا بود که همین فیلمی که شما دارید ازش انتقاد بی رحمانه میکنید باعث شده افزایش 36 درصدی توریست داشته باشم حالا بماند که واسه خیلی ها کار ایجاد کرده ... مازنی ها مـــردن .... مــــرد.. این چیزاروهم رو حساب کوچیک شدنشون نمیزارن...چون میفهمن. تمام. هرکی (( پایتخت رو دوس داشت قلب بزاره )) ...
البته این نظر من بود و نظر همه مازندرانی ها نبود ... هر کسی با هر مسلکی که داره میتونه نظری غیر از این داشته باشه ...
نا شناس 11 فروردين 1393
اقای طبرسی
سریال پایتخت3هم پخش شد و رو به اتمام است انتقادها هم هیچ فایده ای نداشت ای کاش وضع جامعه علی الخصوص وضع جوانان را به چالش میکشیدیدکه دعای ما جوانان حداقل پشت سرتان بود.
نا شناس 13 فروردين 1393
خدا حفظ کنه آیت الله طبرسی را که از ابتدا ایشان و برادر هادی ابراهیمی تنها مخالفین جدی این سریال موهن بودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.